ع-م 5

 این چند روزه فقط دلم می خواست پسره رو گیرش بیارم...اگه فرصتش میشد حسابی می شستم میذاشتمش کنار...چرا؟! معلومه چون حسابی عجله داشتند! و این عجله شده بود فوبیای من! مرتب درس پسرشون رو بهانه می کردند و من با خودم میگفتم بیخود کرده دو تا کار درس و ازدواج رو با هم شروع کرده.یکی هم نبود به اینا بفهمونه که آقاجان! فرض که دختره بعله رو داد...عقدم کردی... اون وقت تو یک روز تو خونه ت بند میشی؟  والا! کی رو دیدی زن بگیره خیالش راحت شه راحت به درس خوندنش برسه؟

 نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم!

خلاصه که دیدن ما به این راحتی ها رضایت نمیدیم و مشاوره هم یکماهی طول میکشه گفتن که بعد کنکور می آن! فکر کن! میشه 3ماه دیگه.(حالا شانس بیاره کنکورشو خوب بده وگرنه باید تا اردیبهشتم صبر کنیم واسه آزاد حضرت آقا!)

منم که حس خاصی ندارم. ازدواج قسمته دیگه... شد شد نشدم نشد! خدا رو شکر که علاقه ای بینمون به وجود نیومد که بخواد این مدت رو سخت کنه.

اون با خیالت راحت به درس خوندنش می رسه و شاید کارشم شروع کنه. منم یک ماه درس می خونم و به خواستگارام میرسم.

دو مدل فکر زده به سرم:

1-      یه خواستگار بهتر برام بیاد و زودی بعله رو ازم بگیره

2-      اون که بیاد من ترم دوی فراگیر و اون تو اضطراب قبول شدن تا شهریور جوابش بیاد!

اگرم قرار شد با همین ازدواج کنم که چه بهتر. هم اوضاع مالیمون بهتر میشه هم واسه خونه خرید می کنیم هم پول جمع میکنیم واسه جهاز...

رفتم خونه دوستم ز.ت . خونه 65متر بود که خداییش خوب در آورده بودنش. نوساز و با وسایل شاد.

خداروشکر... زندگی خوبی داره فکر میکنم.

دوست دارم تو خونمون مهمونی بگیرم و 6 تا از دوستای دانشگاهمو دعوت کنم.

  

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

دندانه ی هر قصری پندت دهدت نو نو
پند سر دندانه بشنو ز بن دندان
از قدیم گفته اند سیلی نقد به از حلوای نسیه اس
یا یک سیب را بندازی هوا هزار جور چرخ می خوره تا زمین برسه
این ضرب المثل ها را زدم چون بهترین زمان سنی را برای ازدواج داری اونو ولش کن وعده سر خرمن است اگه یکی اومد باب میل بود فوری بچسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد