اوایل شهریور

سلاااااام

دختر دم بخت هستم

در شبکه ی جهانی اینترنت 

اینجا " روزمرگی های من" است!


سلام من بود به سبک خندوانه!

خندوانه به معنای واقعی کلمه یه برنامه ی سطحی ه و برای عوام طراحی شده. 

اما در سطح خودش بسیار تاثیرگذار و فراگیره.

تمامی انتقاداتی که بهش میشه از جمله انتقادات مربوط به قواعد دین اسلام، کنایه های سیاسی، نشر دادن خلقیات بد فرهنگی، مشکلات مجری و .... رو میشه یه جورایی قبول کرد. همه اینا به کنار.... اما من واقعا عاشق جناب خانم!!


بگذریم!

یه مدته ننوشتم  و الان باید از چند جنبه زندگی م رو تقسیم کنم:

1- درس: 4 تا از نمره هام اومده، خوبه خدا رو شکر...بالای 17!

2- کار: کار که نه...ولی تا حدودی کار پیدا کردم! حق و حقوق ندارم! اما برای شروع خوبه...سرگرمم!

3- ازدواج: خبری نیست از خواستگار!


خوشحالم! خوشبخت! رهااااااا!

چی بهتر از این؟

دلم برای دانشگاه تنگ شده...

نمیخوم کارمم رو از دست بدم...حتی ده دو روز در هفته جهت رفع ببرخی مشکلات روانی احتمالی

دوست دارم برای کنکور دکترا بخونم ...

موضوع پایان نامه م معلوم نیست!