س.م.م




محرم و صفر تموم شد و ربیع اومد...

 هرچی محرم و صفر قحطی خواستگار اومده بود،این روزا فراوانیه!

منم تو پروژه هام و درصدد پیچوندن هرچه بیشتر خواستگارها. از شما چه پنهون بعضی ها هم بیخودی به دلم نمی شینن. حتی تئوری شون. پریروز قبل عروسی بهار یکیشون اومد و با زرنگی هرکاری دلش خواست کرد. همه چیزشون خوب بود تقریبا اما ...به دلم ننشست....بسکه پررو بودن! با خودم گفتم اگه قراره با همچین آدم معمولی ای ازدواج کنم خوب چرا اینقدر زود...حالا حالا ها از این خواستگارا دارم!( امیدوارم از این حرفم پشیمون نشم!)

جمعه احتمالا یه خواستگار دارم که تئوری پسندیدمش! خودش ایران نیست مامانش می آد. دوست دارم منو بپسنده. امیدوارم از وضع مالی مون بدش نیاد. البته مادره دیپلمه ست ولی حس کردم شاید آدم حسابی باشن. دوست دارم زودتر شاهزاده سوار بر اسب سفیدم بیاد. کاش مثل بقیه ای که من خوشم اومده بود ازشون نره دیگه پیداش نشه.

برام دعا کنید. 

 

بعدنوشت: 

 

نیامد...! 

 

بعدتر نوشت: 

 

زود قضاوت کردم.جمعه می آن! خدا کند بپسندمشان! 

 

بعدتر تر نوشت: 

 

مادره تنها بود. بسار آروم و باشخصیت بود. مجلس صمیمانه ای بود که کلا چرت و پرت گفتیم و یک کلمه حرف حسابم نزدیم! فکر کنم از من خوشش اومد. یکساعت و نیم نشست...آخرم گفت من که از مصاحبت با شما سیر نشدم! 

برام دعا کنید.  

 

بعدتر تر تر نوشت: 

 

سه روز می گذره و هنوز تماس نگرفتند. حدسم اینه که صبر می کنه تا پسرش بیاد چون مطمینم ازمن خوشش اومد.


نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

سلام
حرفتون درسته ولی میدونید باید توی موقعیتی باشم که برم جلو یعنی میدونید مثلا دانشجو باشم بگم درسم رو تموم کنم اینده شغلی دارم الان که درس نشد یعنی حقم رو خوردن باید برم سربازی موندم توی پیش غیر حضوری هم که بی فایده هست
بردمش مدرسه غیرانتفاهی ببینم چی کار میشه کرد میشه با پول نمره گرفت بدبختی اش اینجاست هر نوبت ۴ تا کتابش نهایی و باید توی ادراه درست بشه که اونم نمیشه
اره سنش کمه ولی بالاخره باید دوست داشته باشه مثلا اگه پسر خاله ام که خونشون اونجاست و تیو یک شهر هستند و از من هم کوچکتره ترم ۳ رو تموم کرده و داره برای ۴ میخونه و ۳ ماه دیگه فوق دیپلم میگیره بعدش میره برای لیسانس و سربازی هم معافه و اون میتونه توی موقعیت عالی هست دیدم با گوشی پیام بازی میکنه از خالم پرسیدم گفت خیالت راحت اونی که تو میگی نیست و یکی دیگه هست حالا راست یا ......شاید خواسته سر کارم بزاره نمیدونم
اگه اون باشه بله اش که خیلی وقته گفته است و دیگه تمومه خودم رو میکشم توی عمرم از یکی خوشم اومد هیچی حاضر نیست به اون برسم همه تا انجایی که در توان دارن چوب لای چرخم میکنند خودم کم بدشانسی اوردم ایناهم .........

میم . الف البته پسر سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ق.ظ

سلام خوبی
من الان نزدیک ۶۵ روزه رفتم خواستگاری یک نفر و حدود ۷ جلسه حضوری و با خواستگاری اقوام و الان که دارم می نویسم خوابم نمیاد . فردا صبح باید بریم آزمایشگاه . نمی دونم چی می شه . راستی من درسم تموم شده و در حین خدمت موفق شدم خودم معاف کنم آها پزشکی البته کسری هم داشتم گفتم چرا ۹ ماه عمرمو هدر بدم . از ما که داره می گذره به چیزای الکی ما پسرا گیر ندین . سکه های بالا خونه ماشین اکثر باباهای ما هم ایناروندارند چه برسه به ما یا اگه دارن یکی هم سن اونا باید بیاد نه هم سن من که ۲۶.۵ سال دارم . در مطلب های قبلیت درباره تالاسمی مینور اگه یکی داشته باشه و دیگری نه اصلا مشکلی نیست داداشم داره ولی خانمش نه مشکلی هم ندارند بچه دار هم شدن .ممنونم شب خوش

سلام!
خوشحالم از اینکه اینقدر با مطالعه دارین وارد زندگی مشترک میشین.امیدوارم جواب آزمایشتون هم اوکی باشه و با یه ازدواج عاقلانه یه زندگی گرم و عاشقانه رو شروع کنید.
به نظر من مهمترین قسمت انتخاب ما برای ازدواج کفو بودن خانواده هاست...که اگه من بخوام با کفوم ازدواج کنم باید این شرایطو داشته باشه. منی که الان پدرم خونه مستقل به نامم کرده حقمه توقع داشته باشم پدر همسرم برای شروع زندگی خونه در اختیارمون بذاره..نه؟
بعدا یه پست درمورد خواستگاری که فقط فقط به دلیل خونه نداشتن ردش کردم می ذارم.
موفق باشید

امین سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

نه خواهر وقتی ادم یکی رو میخواد و دیگه تمومه من نه باهاش دوست هستم و نه اون با کس دوسته خیلی هم زبا قشنگ و ناز و مغرور و پاک و نجیب انشالله که مثل اون دوستتون نشه که هر کسی سریع تر گفت دوست داره بره با اون شاید این اتفاق هم افتاده ما خبر نداریم اخه اونا همدان هستن و ما هم ازشون دور ولی میشه که این جور هم بشه که من واقعا دلم میشکنه
من که نمیخوام ازدواج کنم و فقط زن نمیخوام که بگم زن زنه هر کسی باشه عیب نداره مهم اینه که زن باشه پس ازدواج نه من فقط اون رو میخوام چون بهترینه و دیگه تنها اون رو دسوت داشتم و دارم

حرفتون درسته که باید زنی بگیرین که دوسش دارین نه اینکه فقط زن باشه.اگه مهر شما هم به دلش باشه زندگی خیلی خوبی رو با هم خواهید داشت. امیدوارم به دختر رویاهاتون برسین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد