شب قدر

امسال برخلاف هرسال 3 تا شب قدرو قران سرگرفتم.

شب 23 ماه رمضون که شنیدم خیلی محتمله که شب قدر باشه کلی دعا کردم.البته به خاطر شرایط خونوادگی زیر پتو!یعنی دراز کشیدم. پتو رو کشیدم رو سرم و دعا کردم.قبوله یعنی؟!!!!

خیلی دعا کردم. نزدیک 2 ساعت هرکس یادم اومد از بچگی تا حالا دعا کردم. بعدم واسه یه ازدواج موفق و تحصیلات و شغل از خدا خواستم.

حس خوبی دارم!انگار خدا صدامو شنیده باشه. بعد سحر دیگه خوابم نبرد و کلی فکرای خوب کردم.مامیم که بیدار شد گفت یه خواب خیلی قشنگ دیده. خوابش زیاد سر و ته نداشت. یه هوای بارونی....یه خواستگاری که سرش خیلی شلوغه. یه غذای مفصل...

خیلی حالش خوب بود. امیدوارم خوابش معنی خوبی داشته باشه. آخه مامانم خیلی مومنه.تو کتاب تعبیر نوشته که خواب 23 و 24 هرماه تاثیر بدی داره... اما هیچی نمیتونه حس خوب منو مامانمو از بن ببره.

حس می کنم به همین زودیا جفتمو پیدا می کنم. خدا می دونه چطوری...

دعام کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد