کارشناسی ارشد...

 

می خوام یه کار بزرگو شروع کنم. 

با امید خدا و اعتماد به نفس بالا! 

با امید روزهای خوب! 

با امید موفقیتی پر از شادی و افتخار! 

می خوام درس بخونم...بکوب! 

بدون اینکه حتی یه ذره فکرای منفی بیاد تو ذهنم! 

همه تلاشم رو می کنم. 

کار سختیه اما خیلی شیرینه.  

یه ذره هم خسته نمی شم! 

شروع می کنم و تا تهش می رم!هر چی می خواد بشه- بشه 

پشیمون نمی شم... با هر شکست برای پیروزی مصمم تر می شم. 

می تونم! 

واقعا می تونم! 

چی کم دارم از بقیه؟  

اگرم کم داشتم خودمو بهشون می رسونم.

تازه یه چیز بزرگ هم دارم. 

امید خدا و اطمینان به توجهش به خودم! 

شاید خیلی ها فکر کردن سر کنکور بدشانسی آوردم. 

ولی خودم بهتر از همه می دونم خدا برای من بهترینو خواست.  

 

یک تکه یخ را که تا دمای ۵۰ - درجه سانتی گراد سرد شده بردارید و به آن گرما بدهید ، ابتدا هیچ اتفاقی رخ نمی دهد . این همه انرژی گرمایی صرف می شود ولی هیچ نتیجه ی قابل رویتی مشاهده نمی شود . ناگهان ، در دمای صفر درجه ، یخ ذوب و به آب تبدیل می شود . کار را ادامه بدهید . باز هم انرژی فراوانی صرف می شود بدون آنکه تغییری مشاهده گردد . تا اینکه وقتی به حدود ۱۰۰ درجه سانی گراد می رسیم ، حباب و بخار ایجاد می شود !

و نتیجه ؟

این احتمال وجود دارد که ما انرژی زیادی را صرف کاری کنیم ، مثلا صرف یک پروژه ، یک شغل وحتی یک قالب یخ و با این وجود به نظرمان برسد که هیچ نتیجه ای نگرفته ایم . اما در حقیقت انرژی ما دور از چشممان در حال ایجاد دگرگونی بوده است . کار خود را ادامه دهید و مطمئن باشید که دگرگونی از راه خواهد رسید . این اصل را به خاطر بسپارید ، بی جهت دچار هراس نشوید و یاس را نیز به خود راه ندهید و بدانید که : هیچ تلاشی ، بی نتیجه نمی ماند.آری باید امیدوار بود و به کمترین ناملایماتی که در تلاش های مان میبینیم ناامید نشویم.

 

 

 

قبول میشم!  

 

مثل ع.الف و م.م و ش و م.م 

مثل م.ال و م.ن.م و ت.م که خوندم و فهمیدم و نمره خوب آوردم و جلو دوستام سربلند شدم. 

خدای خوبم! 

عاشق راهی ام که دارم توش پا می ذارم. 

اگه درسته کمکم کن.درهای رحمتت رو برای بنده ی گناهکارت باز کن که خیلی محتاجه.  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ق.ظ http://www.roozane1370.blogsky.com

سلاممن یه تازه واردم تو زمینه ی وبلاگ نویسییه وبلاگ راه انداختم وخوشحال میشم بیای نظرتو بگیمنتظرتم

رضا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

منم مثل تو تازه مینویسم ولی تو بهتری

خیلی ممنون!
اگه حرفتون درست باشه که من بهتر می نویسم دلیلش اینه که من 7 ساله وبلاگ نویسم.منتها اینجا یه وب جدید ساختم که اشناها سروکله شون پیدا نشه و راحت راحت بتونم بنویسم.

کارشناسی ارشد چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ

در روزگاری که لبخند آدمها به خاطر شکست توست برخیز تا بگریند. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد