آزمون اول- کنکور معماری

  

دیروز اولین آزمون موسسه رو دادم. فهمیدم که باید رو زبان بیشتر کار کنم. تصمیم دارم هر شب یکساعت زبان عمومی و تخصصی بخونم.همایش موفقیت در آزمون ارشد و زبان تخصصی رو رفتم همین نتیجه رو گرفتم.

در مورد بقیه درسا همه سوالا آسون و آشنا بود . فقط فهمیدم که باید موقع خوندن یکم بیشتر رو حفظ مطالب وقت بذارم.تا امتحان بعدی که دو هفته دیگه ست موفق تر باشم.

دوستام کم کم شروع کردن به خوندن واسه ارشد. اگه ما چندتا قبولی بدیم خیلی واسه دانشگاه افتخار میشه . مسیول برنامه ریزی کلاسا هم خیلی ذوق میکنه.

اتفاقی یه وبلاگ پیدا کردم که دانشجوی ارشد  بود ازش چندتا سوال کردم که بنده خدا زودم جواب داد و حسابی بهم روحیه داد. گفت آسون ترین آزمون ایران آزمون ارشده. دو دور جزوه موسسه رو بخونم و تست بزنم و تستا رو حفظ کنم حله! یعنی قبولیم تضمینه. گفت دانشگاه آزاد ترمی 1 تومن در می آد( فکر کنم بابام از پسش بربیاد) البته من واسه دانشگاه دولتی می خونم؛ نه آزاد.

4 ماه تا آزمون مونده و من باید حسابی بدوم.

تو همایش آقای دکتر .ص یه مثال جالب زد.

" گفت:  چند نفر حاضرن الان مسابقه دو بدن؟

تقریبا نصفیا دست بلند کردن.

گفت چندتاتون مطمینید که برنده می شین؟

دو-سه نفر دست بلند کردن.

گفت بقیه چرا فکر می کنن برنده نمی شن؟

-چون کفش و لباس مناسب نداریم

-چون حال نداریم زیاد بدویم

-چون اصولش رو بلد نیستیم

-چون تمرین نکردیم

-چون حتما بهتر از ما هم وجود داره

-چون هوا گرمه

آقای دکتر گفت : حالا تصور کنید یه سگ بیفته دنبالتون!!

با دو برابر سرعتی که از خودتون انتظار دارین می دوید.

هیچی براتون مهم نیست.

واسه ارشد هم باید فکر کنید یه سگ افتاده دنبالتون!!!"

منم دارم همه تلاشمو میکنم تا از زحمت و هزینه ام نهایت نتیجه رو بگیرم.

خدا هم کمکم می کنه.

شماهم دعام کنید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
همخونه دات کام شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.hamkhoone.com


------------------------------ پورتال همخونه دات کام افتتاح شد ------------------------------

همخونه دات کام اولین و تنها وب سایت جستجوی خانه دانشجویی در ایران

لطفا برای حمایت از همخونه دات کام به ما لینک دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد