نامه به صاحب سوپرمارکت دنیا

 

خدای خوبم ...سلام!

نامه کم ننوشتم اما یه بارشم برای تو نبود!

برای شروع از همه ی نعمتهایی که بهم دادی ممنونم!

واقعا شکر میکنم!

و ایمان دارم تا حالا هرچی بهم دادی به صلاحم بوده

الانم فقط چیزی رو می خوام که به عاقبت به خیری م کمک کنه!

صاحب سوپر مارکت دنیا!

همسری می خوام حدود 4-6 سال اختلاف سن

قد حدود 180

نه لاغر نه چاق

دوست دارم از نظر چهره با هم تناسب داشته باشیم.

دوست دارم پوستش سفید و موهاش مشکی باشه، کچل هم نباشه!

فوق لیسانس به بالای مهندسی باشه.یا شایدم دکتر. اگه عمران یا معماری خونده باشه هم خوبه

خانواده بسیار روشنفکر و زیبا

سنتی نباشند و برای عروسشون و خانواده عروسشون بسیار احترام و توجه قایل باشه

اهل مقایسه و خساست نباشند.

دخالت نکنن.

مهریه حدود 700 سکه رو خودشون پیشنهاد بدن.

ادم مذهبی باشه که حساسیت روی نوع لباس پوشیدنم نداشته باشه.

منو همونطوری که هستم بخواد و دوست داشته باشه و لذت ببره بدون اینکه بخواد تغییرم بده

خونواده م رو دوست داشته باشه و عیباشون رو نبینه

تو جمع خیلی باهام خوب برخورد کنه.

هیز نباشه

اجازه کار خرید رانندگی رفت و امد با دوستان رو بده و بفهمه چقدر برای روحیه م خوبه.

خودش اهل تفکر باشه و برای نظر من ارزش قایل باشه و باهام مشورت کنه.

نخواد کار خودش رو پیش ببره و پنهان کاری نکنه

اهل سیگار و دود نباشه.

بچه هاشو دوست داشته باشه.

نازم رو بکشه

اسمش قدیمی و سنتی  نباشه. 

گیر آشپزی من نباشه هم خودش غذا بپزه هم هی غر نزنه از اولم چیزی نپرسه که بلدی یا نه

وضعیت مالی ش خوب باشه و اهل کار و خانواده باشه.

تعداد اعضای خونواده ش خوب باشه

خدای خوبم

وقتی اومد مهرش رو بنداز به دلم!

یه جوری مطمینم کن که خودشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://mashoghe.persianblog.ir

سلام عزیزم متن قشنگی نوشتی ولی به نظر خودت همچین پسرایی که ما در نظر دارم اصلا وجود دارند نه بابا از این خبرا نیست وگرنه همه دختر خوششون میاد که همسر اینده شون چنین معیارهایی داشته باشه ولی نیست گشتم نبود نگرد
خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام خانومی
من فکر میکنم اگه ایمان داشته باشیم خدا برامون بهترین رو در نظر میگیره همین طور میشه

اولین شرطش البته اینه که خودمون خوب و درست زندگی کنیم...
همونطور که دخترای خوب دوروبرمون زیادن پسر خوبم زیاده فقط باید از خدا بخوایم یکیشون رو سر راهمون قرار بده

ایشالا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد