خواستگار+ کنکور ----

امروز خواستگار داشتم. البته زنونه بود. چون داماد ایران نبود و قراره وسطای تابستون بیاد چندتا نکته می نویسم تا یادم بمونه هرچند پدر محترم قبل اینکه بیان بهم فهموند که نباید امید ببندم بهشون چون خیلی همه چی مبهمه!

چیزهایی که ما دیدیم:

1-      داماد فرزند شهیده ... در نتیجه دادگاه جدا داره/ ممکنه پراز عقده باشه/  باید جوابگوی ده تا فامیل باشیم تو مراسما و مهمونی ها و اینا....

2-      داماد ایران نیست... در نتیجه تحقیق مشکله ( معلوم نیست اونجا چه کار می کنه !!!) / من نمی تونم برم چون اونقدر شخصیت مستقل ندارم ... زبانم بلد نیستم / اونم نمی تونه بیاد حداقل تا 5 سال

3-      از ما یه کم کمتر مذهبی اند.البته من زیاد مخالف نیستم اما ممکنه اختلاف ایجاد بشه

4-      اینطور که پیداست یه کمی هم مدرن ترن! مامیم کار خوبی نکرد گفت عکس دخترمونه نمی ذاریم میل کنید براش...

5-      قیافه ش هم خیلی معمولی بود ...البته خوب طوری نبود که من بدم بیاد.

6-      مادر و پدر جدیدش 7 سال فاصله دارن... اما واقعا مرد خوبیه! مامان و خواهرشو دوست داشتم ...مادرش هم خودمونی بود هم با شخصیت

7-      از نظر مراسم گرفتن و اینا اهل خرج کردن هستن و قطعا عروسشون رو ساپورت میکنن اما خونه نداره فکر کنم!

8-      شاده اجتماعیه اهل درس خوندنه صبوره اشپزی هم بلده!!!

9-      فکر کنم اونا از خداشون باشه و زیادم حرفه ای نیستن تو قضیه ازدواج ...خیلی هم صادقانه صحبت میکنن.

می خوام یه اعترافی کنم!

من همیشه با خارج رفتن مخالف بودم... اما حالا فکر میکنم شاید این تصمیم مسیر زندگیم رو عوض کرد... شاید لازم نباشه اینهمه بسته فکر کنم. در ضمن چشم مردم هم درمیاد! واسه اینده ی بچه هامم خوبه. الان همه فامیلامون دارن میرن.

( تصمیم گرفتم اگه پسره با همه چیزم جور دراومد به شرط اینکه در مورد خارج رفتن خیلی به دلم رفتار کنه قبول کنم. یعنی زور نکنه برم یا اگه رفتم بذاره برگردم. اگه کم اوردم تو زبان و درس بهم گیر نده) خودش گفته دانشگاشون تو رشته من عالیه! اگه بتونم ارشدمو اونجا بگیرم هم کافیه! راستی واسه غیرانتفاعی و پیام نور مجاز شدم! عمرا سال دیگه بخونم واسه کنکور..البته خداییش بعد از مجاز شدنم واسه ازاد به خودم امیدوار شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد