جواب اولیه ی کنکور سراسری

 

رتبه ام ۱۰۰ تا از آخرین فرد مجاز شده برای پیام نور و غیر انتفاعی رشته ی خودم کمتر بود! همینم شانس آوردم! درسته از زحماتم نتیجه نگرفتم و قطعا قبول نمی شم هیچی اما لا اقل فهمیدم خوندن واسه کنکور سراسری آب در هون کوبیدنه! یکسال که عمرت رو میگیره رسما! نمیدونم چرا اینقدر جواب دادن رو طولش میدن!انگار می خوان آپولو هوا کنن!  

من که اونقدر نمی تونم خر بزنم و اونقدر هم شانس ندارم که بتونم ۳-۴ تا دانشگاه تهران و شهیدبهشتی و... قبول شم می مونه همین چند تا دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور کل کشور که جمعا ۱۵ تاست! تهران هم فقط دو تا داره! اونم یه مشت دانشگاه تازه تاسیس که تو هر تالار گفتمانی میرم وضعیتشون فاجعه است! خوب چه کاریه...؟! میرم آزاد ... بدون استرس ... با امکانات و نزدیک! البته اونم شانسیه قبول شدنش ولی مریم دوست م میگه ۱۳ هزار شده سراسری رو و مجاز نشده اصلا و لی آزاد غرب قبول شده! خودمم وقتی دیدم اینو مجاز شدم خوشحالیم واسه این بود که ازادو حتما قبول میشم!  

واسه سراسری انتخاب رشته می کنم. چون ایراد نداره قبول شیم و نریم همشو می زنم. اما کاملا ناامیدم چون آخرین نفرای مجاز شده ام تازه کلی از بچه هایی که سراسری روزانه قبول نمیشن هم هستن و اولویت دارن و قطعا از الان شروع می کنن به کلاس رفتن و من که اصلا رتبه م طوری نیست که ارزش کلاس داشته باشه. 

 

در کل

   

 

 نمیگم نباید واسه سراسری می خوندم چون همون باعث شد بتونم آزادو بدم  

سراسری قبول نمیشم! 

آزاد قبول می شم!  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://ssetare.blogsky.com

عزیزم من اصلا ازاد ندادم
اما نگران ازاد نباش،هرکس امتحان بده و طراحیشم بدک نباشه قبوله،ایشا.. شمام قبول میشی
راستش من قصدندارم کلاس برم،اما احتیاج به 1برنامه زمان بندی دارم،احتیاج به ثبت نام تو 1ازمون،اماحالا موندم چکار کنمو کجا برم باتوجه به اینکه من جزتهرانم جای دیگه نمیخوام

اگه دوست داشتی ایمیلتونو بهم بدین تا برنامه زمان بندی پارسال مدرسان رو براتون سند کنم. ( امتحاناش گیشا دانشگاه تهران برگزار میشه- پارسال با بسته ی آموزشی ش برام حدود 400 تومن دراومد)اما بازم به نظرم مرکز معماری خیلی خوبه. امتحاناش و مشاوره ش. به نظر منم کلاس رفتن به درد نمی خوره.
موفق باشی.

ستاره جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://ssetare.blogsky.com

وای لطف میکنی عزیز دلم
ادم اگه تهران باشه شرایطش خیلی بهتره
اما متاسفانه من تهران نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد