متن خاطره حاتمی در رادیو ۷

 

غمگینم اما دوستت دارم.

 غمگینی هرگز ذره ای از دوست داشتن نمی تواند کم کند و گرفتاری من اینست.

حالم مسری است ، خودم را از تو میگیرم تو نگیری.

 اما یک لطفی کن آن لحظه که میگویم همه چیز تمام است غمگین شو!

خیالت راحت غمگینی هرگز ذره ای از دوست دا...شتن کم نمی کند.

 نه! پس ، پس بیا قراری بگذاریم. من تا سه در دل خودم میشمارم، یک، دو، سه، بعد من میگویم همه چیز تمام، تمام!

تو غمگین نشو!

سرت را پایین بنداز و بگو نه، نه خاطره، نه!

 نمیدانی چقدر تاثیرگذار است اعتراضت، نه برای ماندن برای نماندن. میروم ، میروم اما یادم میماند و من بیش از پیش دوستت دارم.

یک نوع دوست داشتن همراه با ترس، من از تو میترسم.

از همین موضوع رنج میبرم که نمیگذاری با تو بد باشم، کمی بد اخلاق، غرغرو ، بهونه گیر ...
غمگینم اما، اما، اما دوستت دارم!

 تو مرا به یاد صدف های ساحل می اندازی.

 صدف های ساحل، تو مانند این هایی! زیبا، آرام، دوست داشتنی. اما من غمگینم 

 

 

 

 پینوشت: 

من که معنیشو درک نکردم...اما قشنگ بازی کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://ssetareblogsky.com

وای خیلی قشنگ بود
1تیکه هاییش کاملا حس شدنی بود
دوسش داشتم

احسان جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://ehsanlord.blogfa.com

عالی بود مرسی

غزاله سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام این متن هرکسی نمیتونه بفهمه فهمش یه شرط یه شرایطی میخواد غمگین بودن دوست داشتن اما رفتن سه کلمه مهلکی به سادگی قابل فهم نیست ممنونم که متن گذاشتین من عاشق خاطره و اشکان خطیبی ام جفتشون معرکه اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد