دعا...

 

خوب به دور و برت نگاه کن! ببین کجا وایستادی..

خودت خوب می دونی چقدر گناه کردی...چقدر نماز نخوندی...چقدر...؟

حالا یه دختر خوشگل و خوش تیپی که همه دوستت دارن...

هیچ کس هم از خرابی هات خبر نداره

کلی پس انداز داری که هیچ کس نمیدونه...

توی یه خونه خوب و با آرامش نسبی داری زندگی می کنی...

مدرک مهندسی داری اونم تو رشته ی مورد علاقه ت

یه خانواده ی خوب داری که همه جوره می تونی روشون حساب کنی...

یه ماشین زیر پاته که هر غلطی بخوای می تونی باهاش بکنی و کلی باهاش فخر بفروشی...

اینهمه شعور آدم شناسی داری

انهمه اعتقاد و حرف برای گفتن

هیچ وقت فکر نمی کردم تبدیل شم به یه دختر خانم با اینهمه تفریح...موبایل ... اینترنت... مسافرتای کوچیک و بزرگ مجردی...

اینهمه لباسای خوب خارجی ...اینکه واسم از ترکیه لباس بفرستن.

اینهمه خواستگار ریز و درشت...

میوه های گرون...هتل های پر زرق و برق...آب معدنی...

حتی فکر نمی کردم جرات تنهایی و بدون اطلاع خانواده جایی رفتن رو داشته باشم

هیچ وقت فکر نمیکردم تو سن و سال کم از خود آسمون برام برای خونه ی خدا واسم دعوت نامه بیاد...

هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم با کسی که دوسش دارم از طریق اس ام اس موبایل ( این تکنولوژی که عاشقشم چون وقتی با تمام وجود بهش نیاز داشتم به فریادم رسید )رابطه م رو ادامه بدم. 

هیچ وقت فکر نمی کردم اتفاقی که الان افتاد بیفته: 

پدر وارد اتاق شه و بدون اینکه گیر بده به اینکه دیشب نخوابیدم و هدفون رو گوشمه با لبخند ازم خداحافظی کنه!

هیچ وقت فکر نمی کردم بعد 5 سال جایی رو داشته باشیم که بدون هیچ مزاحمی هر وقت عشقم کشید بتونم برم پیشش...اونم اینطور... با اینهمه محبتی که بهم داره...

هیچ وقت فکر نمیکردم بتونم به جای عینک لنز بذارم تو چشمم و وانمود کنم هیچ مشکلی ندارم...

خدا جون!

من واقعا لیاقت این نعمتا رو ندارم...حتی ازت نمی خواستمشون...اما تو دادی...

یه کاری کن وقتی 5 سال دیگه می آم اینجا بتونم چند برابر داشته هامو اینجا بنویسم...

مثلا:

کارشناسی ارشد

یه شوهر خوب و مهربون و بی نظیر

یه بچه ی سالم و صالح

یه شغل درست و حسابی...

یه خونواده ی سالم و برادرای تحصیل کرده...

خدایا!

حاجت ماه رمضون امسالمو بده...

نذار اینهمه مسلمون شدنم بی نتیجه بمونه...

من می خوام برم دانشگاه! همین امسال...

تو رو به آبروی حضرت زهرا آبرومو بخر!

قول می دم قدرشو بدونم...

خدایا!

خواستگارامو کم نکن...

بذار قدرت انتخابم بالا باشه و کمکم کن بهترینشونو انتخاب کنم...

خدایا!

یه شغل عالی و پر از پول و محیط خوب برام آماده کن که حسابی خودمو توش غرق کنم

خدایا!

کمک کن پایان نامه م رو تحویل بدم و تموم شه بره!

خدایا!

خودت گفتی ازم زیاد بخواین...

تازه اینا فقط واسه خودمه...

بقیه ش میمونه شب قدر!

ناامیدم نکنی....!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد