متن رادیو ۷

چقدر آشنایید...

 آیا شما همان کسی نیستید که صبح ها خورشید را بیدار می کند تا خواب نماند ؟

شوخی کردم! 

 اما واقعا آشنایید! 

فهمیدم! 

شما معروفترین گلی هستید که در افسانه ها بر روی دورترین قله مخوف داستان می روید .

قبول ، شوخی خوبی نبود ، اما جدی می گویم آشنایید 

به نظرم شما را دوست دارم .

به نظرتان شما را دوست دارم ؟

چقدر آشنایید 

همان کسی نیستید که دستان لم داده بر مبلش فرمانروای خانه من بود و آهنگ صدایش سمفونی جدید بتهون پس از مرگ ؟

آیا شما همانی نستید که خندهایتان قند را تجدید می کرد در قندان و شیرینی نگاهتان از شکرستان هند نیامده بود؟

آیا شما همانی نیستید که در چشمانم تکثیر می شوید ؟

آیا دوستم نداشتید با صدای بلند و چکمه های بازیگوش و من آیا شما را نمی خواستم همیشه ؟

و من آیا شما را نمی خواستم همیشه ؟

واقعا آشنایید....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد