آخر خط سراسری

 

بغض فرو خورده ام چگونه نگریم

غنچه ی پژمرده ام چگونه نگریم؟

رودم و با گریه دور می شوم از خویش

از همه آزرده ام چگونه نگریم؟ 

 

جواب کنکور سراسری اومد امروز: مردود 

 

همین یک کلمه شد جواب اونهمه درس خوندن! 

 

پینوشت: 

نمیدونم جواب  ازاد کی میاد.

حتما قبل هیجدهم که ثبت نام سراسریه میاد.

فردا میرم یه امامزاده ای که تاحالا چند بار از کنارش رد شدم اما توش نرفتم.

شنیدم اولین باری که میری یه مکان زیارتی دعات مستجاب میشه.

میرم که دعا کنم آزاد قبول شم.

اطراف تهران هم باشه خوبه.

اما نذرم فقط واسه الانه...اگه لازم شد( که اصلا نمیخوام بهش فکر کنم) واسه تکمیل ظرفیت یه نذر دیگه میکنم.

یه دعایی هست که میگن خیلی خوب جواب میده.تو مفاتیح نیست. من از تو صحیفه ی مهدیه پیداش کردم.

دو ساعتی طول میکشه و بسیار جواب میده

می خوام برم امامزاده و التماس کنم که خدا برام یه صندلی تو دانشگاه درنظر بگیره...

من واقعا لیاقتش رو دارم!

نذرم اینه که یه آدم بی بضاعت یا کم بضاعتو که خیلی وقته مشهد نرفته بفرستم زیارت امام رضا...

واقعیتش اینه که پس اندازم خیلی کمه.

میشه گفت کمک هزینه سفر دو سه روزه ی مشهدو میتونم بدم...

اما مطمینم خدا ازم راضی میشه.

خدا جون!

به خاطر شاد شدن دل اون آدمی که می خوام بفرستمش مشهد یه کاری کن دانشگاه قبول شم. 

 من کلی واسه روزی که خبر قبولیم میاد برنامه دارم...بعد از اینکه از ته دل خدا رو شکر کردم:

1-      به دو سه تا از دوستام خبر میدم

2-      به مامان بابام با جیغ و فریاد خبر میدم

3-      شام دعوتشون میکنم یه رستوران جدید

4-      با یه جعبه شیرینی میرم سراغ کسی که دوسش دارم و می پرم بغلش

5-      به کسی استادم میل میزنم و ازش تشکر میکنم و میگم که مدیونشم

6-      میرم دانشگاه دنبال کار پایان نامه م

7-      به استاد پایان نامه م اس ام اس میدم که جون مادرت کار منو راه بنداز!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ http://ssetare.blogsky.com

ایشاا.. قبول میشی عزیزم

معرفی وبلاگای خش پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ http://veblagekhash.blog.ir

سلام چه دعایی هست توصحیفه مهدیه؟منم میخوام ارشدقبول شم...میتونی کمکم کنی؟

سلام براتون آرزوی موفقیت میکنم.
دعای علوی مصری
در اینترنت هم کاملش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد