دو سال دیگه

26سالگی سن مناسبیه واسه ازدواج،نه؟!!!

دختری که زیبا و خوش تیپه. از نظر مالی خانواده ی قابل قبولی داره، تا مقطع فوق لیسانس درس خونده، شاغله و اندک درآمدی هم داره!

نمی دونم کجای زندگی جوونایی مثل ما ایراد داره که یه موضوع اینقدر مسخره می شه همه ی آرزومون و سرنوشتمون رو رقم می زنه. به هر حال من دارم جدی جدی روش فکر می کنم.

 

یادتونه گفتم اگه ارشد قبول شم رنگ زندگیم عوض می شه؟

حالا عوض شده...یه جورایی براق شده! همه چیز اطرافم رو دوست دارم. تو آینه که خودم رو می بینم دیگه خبری از شکستگی و پیری نیست...



نظرات 3 + ارسال نظر
fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

486523065185گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

پروانه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام.ببخشید سوالی برام پیش اومده گفتم شما که خواستگار زیاد داشتید حتما میتونید کمکم کنید..
من برام تا حالا چند تا خواستگار اومده چه مادر و دختری بیان،چه با پسرشون بیان اما هیچکدوم خبری ازشون نشده
از نظر ظاهری مشکلی ندارم ، وضع مالیمونم متوسطه ..
میخواستم شما کمکم کنید...
ممنونم.

سلام عزیزم.اگه ظاهرت خوبه و افرادی که میان خونتون از نظر اجتماعی و اقتصادی تقریبا برابرن، به حرفهایی که رد و بدل میشه دقت کن. خواستگارها از یه چیزایی بدشون میاد.مثلا اینکه رفتار شما و مادرت باهم تند باشه. مثلا اینکه هی از خودتون تعریف کنید، مثلا اینکه توقعاتتون همون جلسه اول مطرح کنید.
اگر این مسائل هم نبود، یه بخشی سلیقه افراده، ممکنه از رنگ چشم خودت تا رنگ قالی کف خونتون رو نپسندن (نه به این معنا که خدای نکرده بده فقط مورد نظرشون نیست)
به این هم توجه کن که یه عده بیکارن.....هی میرن خواستگاری دخترای مردم رو میذارن سرکار. یه نمونه ش دوست من کهدو هفته از خواستگارش وقت میگیره برای فکر کردن نهایی خودش و تحقیقات پدر و مادرش، تو همون دوهفته خواستگارش دو جای دیگه میره خواستگاری.(اینو بعد از ازدواج براش تعریف کرده که رفتم اگه از تو بهتر پیدا کردم بگیرمش) یا مثلا دوست پسر دوستم که با وجود اینکه فقط به ازدواج با دوستم فکر میکرده با مادر و خواهرش میرفته خواستگاری که بهشون بفهمونه هیچ دختری به خوبی دوستم نیست. ممکنه شما هم چند بار در دام این آدمهای .................. بیفتی
در نهایت اینکه اصلا ناراحت نشو و اصلا به روی خودت نیار، هر کس رفت حتما لیاقتت رو نداشته. کسی که قسمتت باشه میاد و اینقدر با همه چی کنار میاد که بفهمی از ته دلت میخوادت
برات یه دنیا آرروی خوب دارم

پروانه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام ممنون از راهنمایی خوبتون.من هم برای شما بهترین ها رو آرزو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد