پا قدم نحس یا حس ششم قوی؟ مساله این است.

چند روز بود دلم آشوب بود... فکر می کردم دلم براش تنگ شده و دارم از ندیدنش خفه میشم! تصمیم گرفتم یکشنبه که قرار پارک بانوان رو با دوستای پیش دانشگاهی م داشتم زود تر تعطیل کنم و یه سر کوچولو بهش بزنم. با اینکه شنیده بودم فقط یک روز هست اما طبق محاسباتم حدس می زدم باشه. با این حال ظهر بهش اس ام اس دادم:


از قضا دست و دلش بر هیچ زلفی بند نیست

با نوازش های ما او را سر لبخند نیست

غصه را با قند سابیدند خوشبختی نشد

ظاهرا از بخت بد این سفره قندش قند نیست

در زمین صددانه عاشق داشتی فصل بهار

ای بلایت بر سرم هر دانه ای اسفند نیست

مِهر می افتد مگر از سکه چشمان من

هیچ کس چون من نگاهت را ارادتمند نیست

مرگ می گویند پایان بخش هر دلبستگی ست

عاشقان را مرگ آن طوری که می گویند نیست


به خودش نگرفت و جواب داد:

چقدر غم بزرگی درش هست. این روزها باید دل عزیز من شاد باشه

منم گفتم حالم خوبه و اگه باشی امروز میام ببینمت. گفت هستم و منم 3 با بچه ها خداحافظی کردم و رفتم سمت شهرک غرب. سر راه یک گل رز هم گرفتم که دست خالی نباشم.

حرفامون خیلی با نظم بود. غیر از وقتایی که یهو شلوغ می شد و منم مجبود بودم یا جاش بشینم یا برم بیرون!

اگه درست یادم باشه از باباش شروع کردیم و رسیدیم به همسرش! یه کوچولو ازش گله کردم که چرا از من هیچی نمی پرسه...از درس و کار و ازدواج و...

فوری گفت: ارشد قبول شدی؟ جون من؟

راجع به کار گفت که باید شروع کنی...( البته خیلی قبلنا هم گفته بود)

راجع به ازدواج هم گفت که اصلا براش مهم نیست که منو تو لباس عروسی ببینه! به همین رکی!

خیلی موندم پیشش...اشتباهی که اون بار هم کردم. آخراش دیگه خیلی کار داشت و منم خداحافظی کردم و  8 و نه  برگشتم خونه!


حاشیه یک:

گفتم گاهی خیلی دلم براتون تنگ میشه عین دیوونه ها می شم.

نه گذاشت نه برداشت گفت: خوب برو دکتر!


حاشیه دو:

یه دختری اونجا بود همسن و سال دختر کوچولیی که من عاشقشم...اشکم دراومد!


حاشیه سه:


10 صبح داشتم راهی ارایشگاه میشدم واسه کوتاهی مو که اس ام اس داد: بابام فوت کرد!

فرداشم رفتیم تشییع جنازه! نصف فامیلاشونو میشناختم!!!




نظرات 1 + ارسال نظر
لطیفه و طنز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.jokeha.com/

هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ... jokeha.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد