ح-ر (2)


 


جلسه اول مادرش ده دقیقه زودتر اومد...با 3 تا گل رز تو یه دسته گل! و یه لباس ژرژت داغون!

خیلی خوشحال و خودمونی... گفت دختر شما شبیه حضرت فاطمه است!حالا منبع این افاضاتش چی بود، نمیدونم! ( خیلی فکر احمقانه ایه ولی می نویسم: ممکنه ندونیم حضرت فاطمه چه شکلی بودن! اما حداقل می دونیم که عرب بودن! من تیپم کاملاً اروپاییه! ریزنقش و بلوند!)

 خلاصه که سوتی می داد در حد بنز... در حالی که مامانم حجاب نداشت پاشد در رو واسه پسرش باز کرد. با کفش تا دم فرش اومد و بعد درآورد! به مامان گفتم من با پسرش خصوصی حرف نمیزنم! حالم داشت از رفتار مامانش به هم می خورد... اما پسره عالی بود... البته بالاخره پسر همون مادر بود( لباسش خوب بود اما کهنه بود، کفشش کارکرده بود، گاهی از مامان سوال می پرسید و خیلی راحت به مسایلی چون " بلوغ زودرس جوانها" اشاره میکرد! ) بسیار متعادل بود و از نظر روحی عالی ی ی ی ی ی ی بود! چهره ش خوب بود و قدش 7 سانت ازم بلند تر بود. هیچ حساسیت بیخودی نداشت. بسیار محترم و مشتاق به نظر می رسید. جلسه اول به صورت عمومی برگزار شد. مامان خیلی از پسره خوشش اومد. جلسه ی بعد یه جلسه ی 3-4 ساعته بود و مادرش که نیومد اصلاً! به این نتیجه رسیده بودم که خدا برام فرستادش! و خواسته با مادرش امتحانم کنه. به مامان اینا گفتم با بی پولیش می سازم اما با بی فرهنگی خونواده ش نه! این شد که مامان و بابا سنت شکنی کردند و رفتند خونشون و... توصیفاتشون میشه یه رمان بلند... بی کلاسی... بی شخصیتی... هردم بیلی... شلختگی... بی احترامی... هر چی بگم کم گفتم. از محله شون برام عکس گرفته بودن... فاجعه بود! قدیمی ترین محله ی تهران! خونه شون یه خونه مستقل بود با قدمت 100 سال! (مثلا من فکر می کردم یه بازسازی اساسی کردند خونشون رو و میشه به عنوان یه خونه ویلایی روش حساب کرد! یا نسل های بعدیشون بهتر از مادرش باشن که نبودن... مامانم اینقدر از دامادشون بد می گفت که خدا داند...

گاهی اینطوری میشه... اونقدر حواشی اذیتت میکنه که نمیرسی به اصل!

خیلی پسر خوبی بود و لیاقت دختری مثل من رو داشت. اما دختری که دقتش به جزییات خیلی خیلی کمتر از من باشد یا یه رگ بی خیالی داشته باشه. براش دعا میکنم...

 

جلسه سوم: 19 اردی بهشت

جلسه دوم: 16 اردیبهشت

جلسه اول: 12 اردیبهشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد