مهربانی بی سابقه ی عشقم


دیروز نیمه شعبان مثل پارسال یواشکی و غیرمنتظره رفتم پیش عشقم و پنج دقیقه بیشتر نموندم. یکم حالم گرفته بود و افکار مسموم اومده بود سراغم ( اینکه از دیدن من ترسیده و لابد منتظره یکی بمیره – دو سه شب بعدم بابای معلم دینیمون که خواستگارم هم بود، فوت شد!- ) یه روز که داشتم می رفتم کلاس یک عالمه از اس ام اس هام براش دلیور شد و گفت :

-          وای چقدر پیغام یکباره به دست من رسید

بغضم ترکید و گفتم:

-          ببخشید دیگه نمی فرستم

-          ده یعنی چی دختر که نمی فرستم؟!؟!!"

چند دقیقه بعد گفت:

-          من ذوق کردم درک نکردی؟؟؟؟

-          اس ام اس خالی

تو ایستگاه مترو عین ابربهار اشک می ریختم. خانومی که با بچه کوچیکش جلوم وایستاده بود برو بر نگاهم میکرد!

خلاصه م زنگ زد و گفت بیا دم گیت خروج. بدو بدو قیافه م رو درست کردم و خدا رو شکر م هیچی نفهمید! وقتی رسیدیم کلاس، زد:

-          خدایا برطرف ساز این اندوه را از این امت...

-          اس ام اس خالی

 

شب هم اس ام اس مراسم بابای معلم دینی رو برام زد. ( که این دو تا اس آخری رو واسه مامانم زده بود)

 

روز بعدش براش زدم:

-          این شعرها دیگر برای هیچ کس نیست...

-          خیلی بد بود امیدوارم حالت خوب باشه. تنت سالم و دلت شاد. بووووووووس

-          ممنون

 

فرداش خواستگار داشتم و هرچی گشتم شعر مناسب پیدا نکردم. اما امروز براش زدم:

 

-          هوای سینه ام سنگین هوای خانه ام دلگیر....

 

سه سوت بعد زنگ زد! با صدای گرفته جواب صدای گرمش رو می دادم:

 

 

-        چته دختر؟

-          خوبم!

-          خوبی؟؟

-          خوبم!

-           این شعرآ خیلی بده...

-        خوبم! شما خوبید؟

-          خوبی؟

-          خوبم!

-          مطمینی؟

-          خوبم!

-          باید ببرمت پارک نیاوران باهات صحبت کنم ...

-          ( خنده) خوبم!

-          اگه چیزی هست بگو...

-          خوبم! خوب خوب!

-          اگه کمکی از دست من برمی آد بگو

-          ممنون!خوبم!

 

 

 

 

خدا حافظی کرد و بعد اس ام اس داد:

-          بووووووس

دوباره زد:

-          وقتی رد پای احساس سبز انسانیت خویش را در قلب کسی باقی بگذاری بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود حتی اگر غایب باشی..

-          می ذونید خ ی ی یلی دوستتون دارم فقط لطفا هروقت دیگه دوستم نداشتید بهم بگین

-          امکان نداره که ادم کسی را که قسمتی از وجودش هست دوست نداشته باشه. تو گوشه ی بزرگی از قلب منی

-          پس هروقت حوصلمو نداشتید بهم بگین

-          پنج تا شکلک بوس

-          منتظر می مونم. می دونم یه روزی اتفاق میوفته

-          نمیخوام این حرفها را بشنوم اصلا

-          منم واسه همین تا حالا نگفتم اما سایه ی این حس رو سرم خیلی سنگینی می کنه

و بعد که جواب نداد زدم:

-          حظی ست در سکوت که در اعتراف نیست

مجبور شد جواب بده که:

-          من سایه ای بالای سرم  نمی بینم همش نوره

و بعد:

-          دیگه نمیخوام از این حرفها بشنوم. تو هم هروقت از من خسته شدی می تونی بگی اما من اصلا گوش نمی کنم

-          یادتون بمونه بازم مثل بچه ها گولم زدید.

-          تو عزیزی و همیشه بزرگ بودی و هستی هیچوقت بچه نبودی حتی وقتی سنت کم بود

 

 

دوستش دارم... با همه ی بزرگواریش... با همه ی بی توجهی هاش!

خدایا! کمک کن بعد ازدواج از پس عشقش بر بیام!

نکنه عشقش بمیره تو دلم...

اگه عشقش کمرنگ شد، کمکم کن هر روز بهش یک اس ام اس بزنم

نباید فکر کنه از سر تنهایی و بیکاری دوسش دارم!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد