خواستگاری در خواستگاری!

 

یه خواستگاری داشتم که خیلی مرا پسندیدن!

وضع مالیشون راضیم میکرد!

اما نپسندیدم و گفتم:نه!

ناراحت شدن!

اصرار کردن!

گفتم: نه!

و تمام!

نا امید شدن!

رفتن یه جا دیگه خواستگاری!

عروس خانوم نپسندید و گفت پول ندارین!

و من رو معرفی کردن به برادر عروس خانوم!

برادر عروس خانوم اومد خواستگاری من! 

من گفتم: پول ندارین!



شاید مسخره باشه اما یه نتیجه ی مهم داره!

نتیجه در مورد خانواده ایه که دختر و پسرشون دم بختن!

دخترشون وضع مالی مردی که من پسندیدم رو بد می دونه!

پسرشون توقعات مالی من رو زیاد می دونه!


یعنی وقتی طرف دختری...

مارک دار و گرون و خارجی میشی...

وقتی طرف پسری...

اول زندگی و سختی و مستاجری و بسوز بساز و 110 تا سکه...



چقدر مزخرفن این خانواده ها...

هیچ فرقی هم نمیکنه اوضاع مالیشون چطور باشه...

پستی و خسیسی مخصوصا اگه از طرف مرد باشه خانمان براندازه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد