شام غریبان



شام غریبانه

همه رفتند مجلس

منم موندم که رکورد درس خوندنمو بزنم...

 

بابا گفت:

فکر کرده با این دو کلمه درس خوندن قبول میشه!

بابا گفت:

به امام حسین قول بده بعد قبولی سال دیگه جای کم کاری امسالت یه کاری کنی!

 

دلم شکست!

زیادم شکست!

 

یا امام حسین!

می دونم بچه هات آواره و سرگردونن...

می دونم دلت چقدر می سوزه از اسیری دخترات...

از حجابی که ندارن...

از شلاقایی که می خورن...

از گوشواره هایی که گوششون رو پاره کرده...

از پاهای زخمی شون...

به دل شکسته ی همون همراهای ضعیف و کوچیک اما خالصت قسمت میدم...

منو ببین!

حقارتم رو ببین!

تلاشم رو ببین!

گناهام رو نبین و

دعا کن خدا از آفتاب بلندترم کنه...

یا امام حسین!

آخرین فرصتمه...

آخرین زورمو دارم میزنم...

نتیجه ی همش رو از خودت میخوام...

میدونم حتی اگه یه نیم نگاه به این بچه شیعه ی گناهکار از خود راضی مغرور گستاخ لجباز بکنی...

به همه ی آرزوهاش میرسه....

می دونی... بین خودمون بمونه...خالص تر و دل نازک تر از اونیه که نشون میده...!

 

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://ssetare.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟شرمنده دیر دارم برات نظرمیزارم
دختر داری چکارمیکنی؟؟داری بکوب میخونی واسه چی؟؟نکنه تکنولوژی یا مرمت میخوای امتحان بدی؟
درصدامو ازم خواسته بودی،پارسال درصدا میانگینش زیر 30 بود،اگه میانگین درصدت حول وحوش 30 میبود رتبت زیر1500 اینا میشد حالا بستگی به اینم داشت که چه درسیوبیشترزده بودی
اسکیسم که همین حول و حوش بود بازم،اکثرا23تا 29 اینا زده بودن
بخوای میتونی،والا خوندنه منو که امسال دیدی،حال و روز خوبی نداشتم،رتبم بد نشداما خوب رتبه 3رقمی خوبم نبود،اسکیسم که کلاس نرفتم اما با این حال اول که پردیس اوردم حالام باز یزد قبول شدم غیرانتفاعی
هنوزم نمیدونم چکارم میخوام برم یا نه
امیدوارم بحق صاحب همین شبا با انرژی تمام بخونیو1نتیجه عالی بگیریوهمونجایی که دوس داریو خیرته قبول شی که مثل من نشی که نتونی تصمیم بگیری بلکه با شوق و ذوق بری ثبت نام،برات بهترینارو از خدا میخوام عزیزم

سلام...مرسی...

دارم میخونم واسه شهرسازی...
خیلی سریع و بدون مطالعه تصمیم گرفتم.
اما الان دارم تو جو حسابی میخونم. از روزی 8 ساعت تا 12 ساعت...
خیلی سنگین و زیاد و حفظیه اما با خودم گفتم دو سه ماه همه ی تلاشم رو میکنم تا نتیجه بگیرم...
خیلی همه جیز ناآشنا و گنگه اما خودمو سپردم به خدا و هرچی مشاورم میگه گوش میدم( البته نمیتونم بهش برسم اما سعیم رو میکنم)

ممنون... شما هم موفق باشی ایشالا...( راستی بازم نظرم اینه که بری همون غیرانتفاعی یزد رو...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد