7/9/92 – 14/9/92



این هفته آزمون برگزار شد و من شدم رتبه ی 1. بماند تقلب و اینا... ولی راضی ام از خودم!

من کل پکیج رو ثبت نام کرده بودم...

حالا میگن آمار2 جداس!

4 جلسه 148 تومن!

روانی بودماآآآآآآ

گفتم نمیام!

بچه ها رفتن سر کلاسش!

گفت واسه شماها رایگانه...

معلوم نیست چی بشه!

 

رفتم پیش س.ب

گفت تو حاشیه نباش!

گفت: تقصیری نداره. سرش شلوغه و نیروش کمه و بچه ها پر توقعند.

گفتم: بچه های ما وقت ندارن...

گفتم: قضیه ی اون شب رو درستش میکنم. میرم پیش مدیرعامل و ازش تشکر میکنم.

گفت: میتونی رتبه باشی...

 بعد اون گندی که تو نظرسنجی ها زدم...دوست شدیم خلاصه

حرفی از امار نشد. به نظرم به اون ربطی نداشت...

فقط بهش گفتم که خودم پول کلاسو جور کردم!


سر کلاس امار 1 هم م.ع نگفت بیا رایگانه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد