تدریس

کلی کار دارم!

کلی برنامه هام تو هم پیچیده و اعصابم رو بهم ریخته!

برنامه پزشکی دارم!

زبان دارم!

دو تا نرم افزار دارم!

مطالعه ازاد دارم!

مهمونی دوستانه دارم!

تحویل پروژه دارم!


اما فقط اومدم یه چیزی بگم...

دلم میخواد

با تمام وجود

با همه ی عقل و احساسم

برای تدریس موسسه ازم دعوت کنن

خیلی نیاز دارم!

به اعتماد بنفس!

به ثابت کردن خودم به دیگران!

به شناخته شدن!

حتی به کمک کردن به آدمهایی که خودمم پارسال شبیهشون بودم!


الان می خواماااااا

نه عین این نرم افزاره بعد دوسال جایزه ش بهم رسید! 

وسط اینهمه کار و مشغله...

سال دیگه یا سالهای بعد نه!

همین الان الان الان!

شده یه روز!

باید ازم دعوت کنن!


خداااااااااااااااااااا

منو یادشون بنداز!

کم نمیذارم برای بچه ها

اگر بهم پول دادن یه کار خیرم میکنم 



پی نوشت:


برای یه موسسه دیگه هم رزومه فرستادم اما بعید میدونم به این زودی ها خبری بشه ازشون


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد